החלפת מנוע ברכב ירידת ערך

החלפת מנוע ברכב: האם היא גורמת לירידת ערכו של הרכב – או דווקא להעלאתו?

ההיגיון אומר כי כל תיקון או החלפה שמתבצעת לרכב – משמעותה שיפור מצבו של הרכב, ולכן אין חשש לירידת ערך. אך כמו בכל נושא, התשובה היא – תלוי. במידה ועולה בכם החשש מהחלפת המנוע חשוב שתכירו את הדעות השונות בנושא.

החלפת מנוע ברכב ירידת ערך

ירידת ערך - באילו מקרים?

ישנם מקרים מסויימים שבהם החלפת מנוע אכן יכולה להוריד את ערכו של הרכב, כמו לדוגמא החלפתו של מנוע ברכב חדש שנקנה. ישנן מספר סיבות לכך: הראשונה היא, שבעל הרכב יתקשה להסביר בעתיד לאדם שיתעניין ברכישת הרכב, מדוע הרכב החדש הוצרך להחלפת מנוע בזמן מוקדם יחסית? שנית, לא ניתן להוכיח ללקוח פוטנציאלי ספקן כי המנוע החדש שהותקן ברכב הוא מנוע מקורי של יצרנית הרכב ולא מנוע שפורק מרכב שעבר תאונה שאולי היה גם צורך לשפצו. בנוסף, הודות לעובדה שלא ניתן להוכיח מהו המרחק שעבר עד כה המנוע החלופי, ערכו של הרכב עשוי לרדת. לכן, מומלץ לבקש מהצוות, בטרם החלפת מנוע הרכב, את המסמכים שנוגעים לעברו של הרכב המקורי של המנוע וקבלת אחריות לתקופה סבירה.

כמובן, שבהסתכלות הגיונית ואובייקטיבית אין סיבה לירידה בערכו של הרכב בעקבות החלפת מנוע. רוכש שמתעניין ברכב יוכל לבדוק גם את מצבו של הרכב שאולי השפיע על אי תקינותו של המנוע, כגון: שמן שלא הוחלף בתדירות מספקת, קילומטראז’ גבוה או תאונה שהזיקה למנוע. עם זאת, לא כל תיקון במנוע מוריד את ערכו. לדוגמא – החלפת ראש מנוע לא נחשב לתיקון שמוריד את ערכו של הרכב.

במקרה של חשש לירידת רכב, ניתן להתקין ברכב אלמנטים נוספים שיעלו את ערכו, כגון גג נפתח, מערכת שמע מתקדמת ועוד.

עליית ערך - גם זה אפשרי

כן גם זה קיים: עליית רכב בעקבות החלפת מנוע יכולה להתקיים כאשר מדובר ברכב ישן, שהחלפת המנוע בעצם “משדרגת” את מצבו של הרכב. בנוסף, המנועים מייבוא בדרך כלל בעלי קילומטראז’ נמוך בהרבה מזה שעבר הרכב הישן עד כה ולכן יכולים לספק לרכב ביצועים משופרים לעומת המנוע הישן שהוחלף.

מבצעים החלפה? רק מספק אמין

החלפת מנוע הינה פעולה שלא עושים כל יוחם, מדובר בהוצאה לא קטנה ובמידה ואנו רוצים ליהנות ממנוע איכותי שישרת אותנו לתקופה ארוכה וגם יקל עלינו במכירה עתידית של הרכב מוטב שנעשה זאת מול ספק אמין אשר יספק לכם מנוע שמור כולל כל המידע הנוגע להחלפת המנוע, סוג, קילומטראז’, תעודת יבוא וכן אישור ואחריות על ההתקנה.

צרו קשר וקבלו שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר הכולל ליווי אישי ומקצועי לכל אורך התהליך.

מידע נוסף אשר עשוי לעניין אותך:

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן