מנועים משומשים מיבוא

חברת “מנועי היבואן” היא מחסן היבוא גדול ביותר בארץ, עם ניסיון רב בהחלפת מנועים מייבוא ללמעלה מאלף רכבים מידי שנה.

חברתנו מקפידה לייבא רק מנועים איכותיים, בעלי קילומטראז’ נמוך, שעברו בדיקה ונמצאו תקינים.

אנו דואגים לכך שתוכלו למצוא אצלנו את מרביתם של המנועים מרוב החברות בארץ, ובכך לחסוך לכם זמן המתנה יקר או הסתפקות בהתקנת מנוע מקומי מפירוק. בנוסף, חברתנו מספקת אחריות ארוכת טווח ומחירים משתלמים.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת צרו קשר כעת:

מתי עולה הצורך להחליף מנוע?

בסופו של דבר, כל מנוע יוצא מכלל פעולה בשלב זה או אחר. זה קורה בעקבות שחיקה טבעית לאחר שנות שימוש רבות, בעקבות תחזוקה לקויה, או לאחר תאונה. עם זאת, לא תמיד יש צורך בהחלפתו ולעיתים כדאי לנסות ולשפץ את ראש המנוע לאחר בדיקה מעמיקה של כל ההיבטים והעלויות.

במידה והוחלט על החלפת מנוע, כמעט תמיד ימליצו המכונאים במוסך על החלפת מנוע מיבוא.

מנועים משומשים מיבוא

מדוע דוקא מנוע מיבוא?

למנועים משומשים שמיובאים מחו”ל יתרונות בולטים על פני מנועים מקומיים והצפי לתקלות נמוך יותר. הסיבות מגוונות:

  1. תרבות הנהיגה של הנהג הישראלי מתאפיינת בהפעלת יותר כוח על דוושת הגז באופן תדיר, דבר שיוצר שחיקה של המנוע בזמן קצר יותר.

  2. המנועים שמפורקים בארץ נלקחים בדרך כלל מרכבים לאחר תאונה, מה שאומר שגם המנוע עצמו עבר זעזוע מסויים וייתכן שבעקבות כך נפגעו גם חלקים פנימיים שלו.

  3. תדירות החלפת הרכבים בארץ היא נמוכה יותר ממדינות אירופה או מדינות מפותחות אחרות, שבהן תדירות החלפת הרכב היא גבוהה והמנועים המשומשים עבור קילומטראז’ נמוך באופן ניכר מהמנועים בארץ.

מה כדאי לדעת לפני החלפת מנוע מיבוא?

יבואן מנועים איכותי יוכל לתת לכם סדר גודל של הקילומטרים שהרכב יוכל עוד לספק עם המנוע החדש. בנוסף, מומלץ לברר כי המנוע עבר טיפול בטרם ההתקנה שלו, כגון טיפול ברצועת הטיימינג, החלפת משאבת השמן והמסתמים ועוד.

אנו במנועי היבואן בעלי ניסיון של שנים בתחום יבוא המנועים, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי המנוע שתקבלו הוא עומד בסטנדרטים גבוהים של איכות. אם גם אתם מעוניינים להחליף מנוע מייבוא, צרו עימנו קשר ונשמח לסייע לכם ולספק עבורכם מעטפת שלמה עבור התהליך – הן בבחירת המנוע ואספקתו והן בהתקנה ושירות מקצועי במסגרת האחריות.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן