מנוע מיבוא לקסוס

החלפת מנוע לקסוס לכל הדגמים והשנתונים. במנועי היבואן אנו דואגים לספק לכם מנוע שמור שנבדק בקפדנות בחו”ל טרם היבוא וכן עם הגיעו לארץ טרם האחסון ומסירתו ללקוח. השירות כולל פירוק של המנוע התקול והתקנה של המנוע החלופי ומתן אחריות מלאה, במחירים מעולים ומשתלמים.

החלפת מנוע לכל דגמי לקסוס

אנו מתמחים ובעלי ניסיון רב בביצוע התקנות של כל סוגי המנועים לרכב. צוות המכונאים שלנו דואג לפרק את המנוע התקול ולהתקין באופן מקצועי את המנוע החלופי, תוך ניקוי כל המערכת, ביצוע החלפה של שמנים, נוזלים לרדיאטורים כשלאחר מכן מתבצע וידוא כי המנוע פועל כהלכה לאחר הנעה ובנסיעה. אנו מעניקים גם אישור על ההחלפה ושטר מכר לשם רישום המנוע.

 

מנוע לקסוס מהיבואן לצרכן

אנו מקפידים לייבא ולספק ללקוחותינו אך ורק מנועים איכותיים שפורקו מרכבים ממדינות בחו”ל שמתאפיינות עם תרבות נהיגה טובה והקפדה על טיפולים בזמן, זאת לצד מאגר ענק של מנועים, מה שמאפשר לנו לבחור את הטובים שבהם. יתרון נוסף של מנועי היבואן הוא העובדה שאנו יבואן, כך שהמנועים שלנו מסופקים ישירות מהיבואן לצרכן, ללא כל פערי תיווך. בנוסף, אנו כתובת מרכזית אחת לכל בעיה, שאלה ובקשה הקשורה למנוע או להתקנה. אתם מקבלים גם אחריות מלאה ל-3 חודשים ושירות סופר מקצועי לכל אורך הדרך.

 

דגמי לקסוס להם אנו מייבאים מנועים:

תפריט ניווט
לייעוץ והזמנת שירות החלפת מנוע
צרו עמנו קשר >>
גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן