יבוא אישי מנוע לרכב

אנו במנועי היבואן מספקים שירות יבוא אישי של מנועים לכל סוגי הרכבים, כולל ביצוע הזמנות מיוחדות. ברשותנו מאגר מנועים עצום, כל מנוע שמגיע למחסנים שלנו נבחר בקפידה בחו”ל ועם הגיעם למכון שלנו בארץ. צרו עמנו קשר ואנו נדאג לספק לכם מנוע איכותי, בעל קילומטראז’ נמוך עמו תוכלו לחזור אל הכביש בבטחה.

מנוע

יבוא אישי של מנוע לרכב זוהי פעולה שיכולה “להציל” את הרכב האהוב שלכם במידה והמנוע שבק חיים. טרם ההזמנה חשוב שתלמדו על יתרונות היבוא האישי ועבור מי שירות זה מתאים.

למי מתאים לקנות מנוע מייבוא אישי?

במידה ואתם תוהים האם מנוע מייבוא אישי עונה על הצרכים שלכם חשוב שתדעו את הדברים הבאים:

  • הייבוא מתאים לבעלי רכב רגיל, שהמנוע התיישן והתקלות חוזרות ונשנות. במקום לרוץ כל הזמן למוסך, מנוע מייבוא מחזיר את החיים לרכב שלכם.

  • מתאים לרכבי פרייבט, לרכבים מסחריים וגם כאלה שכבר מזמן לא מיובאים ארצה. מנועים מייבוא עדיין זמינים למגוון עצום של דגמים, ידניים וגם אוטומטיים.

  • ייבוא למי שקנה רכב ישן, במחיר מציאה, אבל המנוע כבר לא “סוחב”.

  • מתאים למי שמחזיק רכב מיוחד, וכחלק מהשיפוץ הנרחב שלו, נדרשת החלפה של מנוע.

  • לבעלי רכב פרטי, רכב מסחרי, מוניות וכדומה – בזכות מגוון המנועים שניתן לייבא, לכל אחד יש פתרון.

היתרונות ברכישת מנוע מיבוא אישי

בחו”ל ניתן להשיג מגוון רחב של מנועים, בעוד שבארץ המגוון הזה מאוד מצומצם. למעשה, החלופה היחידה למנוע מיבוא היא מנוע מפירוק. לרוב, ייבוא של מנוע מבטיח יותר מגוון, איכות גבוהה וקילומטראז’ יחסית נמוך. כשקונים מנוע מפירוק, לא ניתן להעריך את טיבו ואת איכותו. לעומת זאת, מי שמייבא ארצה מנועים לכלי רכב, יודע היכן לאתר וממי לקנות בחו”ל, את המנועים האיכותיים. הלקוח לא צריך בעצמו לאתר מנוע מתאים.

לפני התקנת המנועים, מתבצעת בדיקה מלאה. כמו כן, המנועים נשמרים במחסן, בצורה נאותה, עד לרגע שבו מבצעים את ההתקנה. כאשר רוכשים את המנוע מגורם אמין נהנים מיתרונות נוספים. למשל, אפשרות להתקנה של המנוע, בצורה מקצועית. ביצוע כל הבדיקות, של התאמת המנוע והרצתו, תוך מתן שירות מלא. וגם מקבלים אחריות הן על המנוע והן על העבודה.

לייעוץ מקצועי והזמנות צלצל עוד היום:

מידע נוסף אשר עשוי לעניין אותך:

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן