יבוא מנועים מחו”ל

מנוע הרכב שבק חיים וכעת נוצרה הדילמה – האם משתלם לי לקנות מנוע חלופי?

במקרים מסוימים החלפת מנוע תהיה האופציה המשתלמת, בעיקר במידה ואנו רוצים להמשיך לנסוע ברכב שלנו ולא מעוניינים להציע את הרכב למכירה. 

אחת האופציות להחלפת מנוע – אשר נחשב לפופולארית והמשתלמת ביותר, היא באמצעות יבוא מנוע מחו”ל. אך טרם היבוא חשוב שנלמד כיצד התהליך המתבצע, את האלטרנטיבות השונות וכל מה שחשוב לדעת בנושא.

החלפת מנוע ברכב ירידת ערך

יבוא מנועים מחו"ל לכל סוג רכב

כיום ניתן לייבא מנועים עבור כל סוג רכב (יצרן ודגם):

לרכבים יפניים – טויוטה, סוזוקי, ניסאן, מאזדה, סובארו ועוד.

לרכבים אמריקאיים – פורד, ביואיק, שברולט, פונטיאק, קרייזלר ועוד.

לרכבים אירופאיים – פולקסווגן, אאודי, סיטרואן, סיאט, פיאט ועוד.

ישנם ספקים שאינן מתמחים באספקה מקיפה כזאת, אך אצלנו במנועי היבואן ניתן להשיג מנוע מיבוא מכל סוג, כולל הזמנה של מנועים מיוחדים עבור רכבים מיוחדים. ברשותנו מאגר עצום של מנועים שמורים ואיכותיים, כך שהאספקה הינה מהירה וניתן להזמין באופן מידי את המנוע המתאים עבור סוג הרכב שלך.

שלא יעבדו עליכם – כך נוודא כי נקבל מנוע איכותי

לצערנו, שוק הרכב מלא בחאפרים, והדבר האחרון שהיינו רוצים לגלות בהמשך הדרך זה כי “אכלנו אותה” בעסקת החלפת המנוע, אשר מהווה את ליבת הרכב ולמעשה לרוב החלק היקר ביותר. הנה מספר טיפים ופעולות שיסייעו לכם בבחירת המנוע והעסקה המשתלמת עבורכם:

  1. בחירת ספק אמין – תמיד תהיה לנו את האלטרנטיבה לקנות מנוע מספק חאפר, כאשר לרוב בתחום המנועים אין “מציאות” ומנוע מפירוק מקומי או כל ספק אשר מפתה אתכם במנוע במחיר זול ללא כל גיבוי ופירוט טכני מקצועי אודות המנוע – ההמלצה היא להתרחק ממנו כמו מאש. במקרה כזה התוצאה היא ידועה – נשלם קצת פחות (אך עדיין מדובר ברכישה יקרה) ונצא עם מנוע באיכות ירודה.
  2. נוודא כי המנוע אינו שחוק – לשם כך יש לוודא כי המנוע גמא מספר קילומטרים נמוך. לא הייתם רוצים לשלם על מנוע שעבר מאות אלפי קילומטרים כך שהתקלה הבאה שלו עלולה להתרחש בטווח הקצר. אל תתפשרו בנושא, את מבצעים כאן קנייה שצריכה לשרת אתכם לאורך שנים. אנו במנועי היבואן מבצעים בדיקת ק”מ ובדיקות מקיפות של המנוע (על שלל חלקיו, כולל תנועת שמן, מים ועוד) על מנת לוודא שאין בו תקלות וכי אתם מקבלים מנוע שמור.
  3. לוודא כי המנוע מגיע כיחידה אחת – יש לוודא כי המנוע מגיע בשקית כיחידה אחת, כלומר לא שמורכב ממספק חלקים, כלומר מנוע משיפוץ. מנוע אשר מיובא באופן מקצועי צריך להגיע ארוז בשקית כמו שהוא ובמצב מעולה.
  4. נסיעת מבחן – אנו במנועי היבואן מוודאים אחרי ההתקנה כי הרכב נוסע בצורה חלקה. כמו כן, מומלץ שתדרשו לעשות נסיעה יחד עם המתקין. כך שבמידה ויש בעיה כלשהי מבחינתכם הבדיקה תתבצע במקום ולא תצטרכו לחזור למוסך בשנית ולבזבז זמן יקר.
  5. בדקו אם הספק מבצע גם התקנות – במקרה של יבוא מנוע אנו ממליצים על שירות “קומפלט” – כלומר שכל התהליך יתבצע אצל גורם אחד אשר בקיא הן בכל תהליך היבוא והן בנוגע להתקנה. ראשית, זה עוד מדד לכך שהמנועים הם איכותיים יותר והספק מקצועי ביותר אם הוא לוקח עליו גם אחריות על המנועים שהוא מספק. שנית, יש לכם ראש שקט יותר – כל התהליך מתבצע אצל גורם אחד, אליו גם תוכלו לפנות בכל שאלה ובעיה. יש לציין שאנו במנועי היבואן מספקים שירות מקיף ומלווים אתכם לכל אורך התהליך, מבחירת המנוע המתאים ועד להתקנה ווידוא כי היא בוצעה כהלכה והנסיעה חלקה!.
  1. הוזלה במחיר באמצעות רכישה ישירה מהיבואן – שוק המנועים מלא בגורמים ומתווכים שגוזרים עליכם קופון לאורך הדרך. ההמלצה היא לפנות ישירות אל יבואן המנועים, לחסוך את עמלת התיווך ולקבל מנוע אמין יותר. במנועי היבואן אתם נהנים מקניה ישירות מהיבואן ולכן המחירים שלנו הם הזולים והמשתלמים בארץ.
  1. קניית מנוע חדש? – יש לציין שאין כזה דבר לקנות מנוע חדש מכיוון שהדבר אסור על פי החוק הישראלי. כך שבמידה וגורם כלשהו מציע לכם מנוע חדש הוא מטעה אתכם. לכן האופציה העדיפה ביותר היא רכישת מנוע מיובא שמגיע במצב השמור ביותר ועם ק”מ נמוך.

סרטון בדיקת מנוע מקיפה למנוע טרם השילוח לארץ:

יבוא? פירוק או שיפוץ?

במאמר הזה אנו עוסקים כאמור באופציה המועדפת של יבוא מנועים מחו”ל אך רצוי שתדעו מהן האלטרנטיבות הקיימות לכך ומדוע הן נחשבות לבחירות פחות משתלמות.

מנועים מפירוק מקומי – אופציה זו מתייחסת למנועים שפורקו מרכבים מקומיים בישראל. מנועים אלה לרוב הם מנועים שחוקים – הן מכיוון שהם מגיעים לרוב עם ק”מ נפוץ והן כי מדובר ממנוע “ישראלי” אשר נסע על כבישי הארץ הצפופים ונאלץ להתמודד עם האקלים החם השורר מדינה המגדיל באופן משמעותי את מידת השחיקה של המנוע וחלקיו. בנוסף לכך, יש סיכוי סביר לכך שהמנוע והרכב לא טופלו על הצד הטוב ביותר.

מנועים משופצים – בדומה לסעיף הראשון, מדובר במנוע שהייתה בו תקלה מסוימת ולא ברור מהו טיב השיפוץ זאת לצד העובדה שהוא הספיק לגמוא ק”מ רבים.

כמו כן, מדובר בין אם מדובר במנועים מפירוק או משיפוץ מדובר במבחר מצומצם מאוד. כך שלמצוא מנוע איכותי במדינה הקטנה שלנו הוא קטן. לעומת זאת, מנוע מייבוא מגיע ממדינות ענק כשלנו במנועי היבואן יש את האופציה לבצע בדיקה מדוקדקת ויסודית ולבחור את המנועים האיכותיים ביותר, כך שאתם נהנים אצלנו ממאגר מנועים עצום הכולל מנועים איכותיים בלבד.

מחיר מנוע מיבוא - כיצד נקבע התמחור?

  • העלות של מנוע מיבוא נקבעת מפרמטרים שונים, ביניהם:

  • סוג המנוע

  • מידת הזמינות שלו (מנועים נדירים מתומחרים גבוה יותר)

  • עלויות השינוע הכוללים מיסים וביטוחים (משתנות בהתאם למדינה ממנה המנוע מיובא)

מדוע לבחור בשירות יבוא מנועים מחו"ל דרך מנועי היבואן?

  • אמינות היא מעל הכל – אצלנו, בניגוד לנותני שירות חאפרים למיניהם, אתם יכולים להיות רגועים כי אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר. אנו מפקידים על נהלי עבודה מסודרים ויסודיים, תוך פיקוח על כל הגורמים לאורך כל תהליך היבוא.
  • קניה מנוע ישירות מהיבואן – חוסך לכם משמעותית בעלויות.
  • מקפידים על ביצוע בדיקות מקיפות – הן טרם יבוא המנוע לארץ, הן עם קבלתו למחסן שלנו בארץ והן לאחר ההתקנה ברכב הלקוח בנסיעת המבחן. הבדיקות כוללות – בדיקת כל חלקי המנוע וביצוע בדיקות קומפרסיה.
  • מנועים שמורים – כל המנועים שלנו מגיעים במצב מעולה ולאחר בדיקה, הם מגיעים כיחידה אחת סגורה (לא מדובר במנוע משופץ המורכב מחלקים שונים) עם קילומטראז’ נמוך.
  • מטפלים בכל הצד הטכני – אתם מקבלים מאיתנו תעודת יבוא מסודרת, שטר מכר ומידע טכני מפורט אודות המנוע וההחלפה אותו אתם יכולים להציג בפני מכון הרישוי.
  • ביצוע שירות מלא כולל התקנה – אנו מספקים מעטפת שירות מלאה הכוללת יבוא, התקנה ושירות. הכל במקום אחד. אנו מלווים אתכם כמובן לכל אורך התהליך.

 

לייעוץ והזמנת שירות ייבוא מנועים מחו”ל צור עמנו קשר כעת!

מידע נוסף אשר עשוי לעניין אותך:

דירוג
4.8/5
גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן