כמה עולה מנוע לרכב?

עולם המנועים לרכבים מורכב מסוגים שונים של מנועים, יצרנים שונים, מצבי מנוע משתנים ועוד. על מנת לדעת מה עלותו של מנוע חלופי לרכב, יש לבצע בדיקה מקיפה ולהחליט על סוג המנוע אותו מעוניין בעל הרכב לרכוש, מצבו, הארץ ממנה הגיע ופרמטרים נוספים המשפיעים על ההחלטה.

מנועים

איפה קונים מנוע?

רכישת מנוע ישראלי מפירוק נחשבת לאופציה פחות טובה – המוסכים המורשים של החברות, מציעות לרכישה מנועים שהיו בשימוש ופורקו מרכבים אחרים, בגלל תאונה או סיבות אחרות, ושופצו לצורך התאמה לרכב זהה. ייתכן כי במקרים מסוימים העלות של מנועים אלה תהיה זולה יותר אך לרוב התמורה תהיה בהתאם – מנועים באיכות ירודה אשר עלולים להגיע עם חלקים שאינם מקוריים, קילומטראז’ גבוה ובאופן כללי מנועים שחוקים יותר עקב האופי של הנהג הישראלי ועקב האקלים הישראלי החם אשר מגדיל את סיכויי השחיקה של המנוע ושאר חלקי הרכב.

רכישת מנוע מיבוא - העסקה המשתלמת ביותר

אפשרות אחרת ומקובלת יותר היא רכישת מנוע מייבוא, ממדינות שונות כגון ארה”ב, מדינות אירופה, יפן ועוד. במדינות מפותחות אלו תחלופת הרכבים גבוהה, ורכבים תקינים יורדים מהכביש בקלות יחסית. לכן, ישנו מלאי גדול של מנועים משומשים איכותיים ובמצב טוב.

אנו במנועי היבואן מקפידים גם כי כל המנועים שאנו מספקים ישירות לצרכן יגיעו עם קילומטראז’ נמוך במיוחד ואחריות ארוכת טווח.

מה המחיר של מנוע לרכב?

מנועים מיבוא יהיו בדרך כלל זולים יחסית למנועים מפירוק מקומי. טווח המחירים נע בין 4,000 ₪ ל- 12 אלף ₪ לערך, כולל עבודת ההחלפה. ברכבי יוקרה, טנדרים ורכבי 4X4 מנוע מייבוא יכול לעלות כ- 18 אלף ₪ ויותר. חשוב מאוד לרכוש את המנוע מגורם אמין – גם בהקשר של ייבוא המנוע כחוק כך שלא יצוצו לכם הפתעות לא נעימות בעת רישום החלפת המנוע במכון הרישוי וכמובן בהקשר של טיב המנוע, ליבת הרכב אשר אמור לשרת אתכם לאורך שנים.

מדוע לקנות מנוע אצל מנועי היבואן?

אנו בחברת מנועי היבואן מציעים מנועים חלופיים של מגוון יצרניות – באיכות ללא פשרות, בעלי קילומטראז’ נמוך ורק כאלו שנבדקו ונמצאו איכותיים ותקינים. אנו מספקים מעטפת שירות מלאה הכוללת יבוא, התקנה ושירות לכל אורך הדרך. כך שיש גורם אחד ואמין שאתם יכולים לפנות בכל עת.

רכישת מנוע חלופי דרכנו תחסוך לכם כסף רב בעלויות הייבוא לעומת פניה למוסך הגובה פערי תיווך, ותמנע תסכול שעשוי להגיע בעקבות רכישת מנוע לא איכותי מפירוק מקומי.

 

צרו קשר וקבלו שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר הכולל ליווי אישי ומקצועי לכל אורך התהליך.

מידע נוסף אשר עשוי לעניין אותך:

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן