מערכת ההזרקה
עולם הרכב עובר שינויים דחופים מדי שנה, כל חברה מנסה להמציא עצמה מחדש כל הזמן, עם זאת כולן מבוססות על אותן עקרונות מרכזיים של ההיסטוריה המפוארת שלו. מדי כמה שנים או עשרות שנים ישנה טכנולוגיה פורצת דרך המשנה את פני התעשייה ותוך מספר שנים כל התעשייה "מתיישרת" לפיה ואף משפרת אותה קלות.
יתרונותיה של המערכת
ניצניה של מערכת ההזרקה צצו כבר בשנות ה50 של המאה הקודמת, אך היא נוספה לרכבים עממיים רק החל משנות ה80 וה90, לאחר שנמצאה בעלת יתרונות מובהקים מהשיטה בה השתמשו קודם, יתרונותיה:
- הספק מנוע רב יותר
- תצרוכת דלק נמוכה יותר
- זיהום אוויר קטן יותר
- אמינות רבה יותר
- יכולת אבחון תקלות קלה יותר
- עלות תחזוקה נמוכה יותר
- אפשרות לשימוש בדלקים חלופיים
- פעולה חלקה ונהיגה נעימה יותר
- אפשרות לכוונון מנוע (Engine Tuning)
מה זה אינג'קטורים?
במערכות הזרקה אלה מצויים אינג'קטורים (מזרקים או בשמם בסלנג של מוסכניקים – "מרססים") שתפקידם להזין את תא הבעירה בבנזין או בסולר לרכבי דיזל.
הן על האינג'קטורים והן על מערכות ההזרקה עברו שינויים רבים לאורך השנים ואלו הפכו לדיגיטליים ולמנוהלים ע"י מחשב שלפני כן הם היו מכאניים.
חשיבות ביצוע ניקוי ותחזוקה למניעת תקלות
יש לציין שעם כל היתרונות שמערכת זו מביאה, ברכבי דיזל יש נטייה רבה למזרקים להיסתם בפיח ולכלול איתו מביא הסולר ולכן בעלי רכבים המצוידים במנוע דיזל יש להיכנס לניקוי מזרקים כל 80-100 אלף ק"מ כך ימנעו מהוצאה רבה של החלפה או שיפוץ של האינג'קטורים שעלותם יכולה להגיע גם לאלפי שקלים.
שירותי החלפת אינג'קטורים
אצלנו במנועי היבואן, מדי יום אנו מנקים ומשפצים אינג'קטורים וכן מבצעים החלפה של אינג'קטורים (מזרקים לרכב) במידת הצורך. לרשותנו צוות מיומן ואדיב המבצע את העבודה ביעילות ובמקצועיות זאת לצד מחירים משתלמים.