מנועים מיבוא – למה חשוב להתקין אצל היבואן?

אנו במנועי היבואן מספקים מעטפת מלאה בכל הקשור להחלפת מנועים לרכב מיבוא. אנו מבצעים ייבוא של מנועים אשר נבחרו בקפידה, כך שהם מגיעים במצב שמור ובאיכות מעולה.

כמו כן, אנו מספקים התקנות מקצועיות ואחריות מקיפה, כך שבכל שלב של התהליך אתם יכולים ליצור עמנו קשר ואנו נדאג לספק לכם מענה מיידי ושירות ומקצועי.

יבוא מנועים יפן

היתרונות בהתקנת מנוע מיבוא אצל מנועי היבואן:

  1. אנו מבצעים ייבוא ממדינות מתקדמות בעלות מוסר עבודה גבוה בתחום טיפולי הרכב וכן מדינות בעלות אקלים נוח – מה שמונע שחיקה של המנועים והם במצב מעולה.

  2. הייבוא מגיע ממדינות ענק המחזיקות במאגר חלקים עצום, מה שמאפשר לנו לבחור בפינצטה את המנועים ולייבא את המנועים האיכותיים והשמורים ביותר.

  3. מנועים עם קילומטראז’ נמוך במיוחד – כך שבנוסף לכך שהמנוע מגיע שמור הוא היה זמן מועט יחסית על הכביש והוא מגיע במצב מעולה.

  4. אנו חברה גדולה ויש לנו מאגר גדול של מנועים זמינים, כך בכל מקרה של תקלה או בעיה כלשהי יש לנו מנועים חלופיים הניתנים להחלפה באופן מיידי.

  5. אמינות ואחריות – אנו בטוחים באיכות המנועים שאנו מייבאים לכן אנו מעניקים אחריות ארוכת טווח, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים מוצר איכותי, ובכל מקרה של תקלה תקבלו אצלנו מענה מהיר.

  6. בדיקה מקיפה של המנועים – כל מנוע נבדק בצורה יסודית, הן טרם הייבוא והן טרם ההתקנה – אם אלו בדיקות קומפרסיה, שברים, מעברים ועוד. בנוסף לכך, המנועים מגיעים עם מפרט טכני מסודר, שטר מכר ותעודת ייבוא, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי אתם מקבלים מוצר במצב מכאני מעולה אשר מגיע ממקור אמין ולא מגורם מפוקפק.

  7. המנועים מגיעים כיחידה אחת – בניגוד למנועים משיפוץ או פירוק המנועים שאנו מייבאים מגיעים כיחידה אחת עם כל החלקים המקוריים (חוסך נזילות ואובדן לחצים).

  8. מנוע שיעניק לכם שקט לאורך שנים – למנוע ישנה חשיבות רבה על התקינות הכללי של הרכב, אם זה על אופן הנסיעה, התגובה, צריכת הדלק ועוד. רכישה דרכנו תבטיח לכם כי תקבלו מנוע איכותי איתו תוכלו לחזור לכביש וליהנות מנסיעה חלקה ומהנה עם הרכב כפי שהתרגלתם טרום התקלה.

  9. הזמנה אישית של מנועים מיוחדים – אנו נותנים מענה לכל סוגי הרכבים – פרטיים, מסחריים, רכבי יוקרה ועוד. במידה ואתם זקוקים לאספקת מנוע מיוחד וספציפי אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נדאג לספק לכם מנוע מתאים במחיר משתלם.

  10. הכל במקום אחד – במקום להתרוצץ בין מספר נותני שירות אתם מקבלים את כל המענה במקום אחד – ייבוא, התקנה, כולל אחריות ושירות תיקונים וטיפולים.

 

לסיכום: מנוע זה הלב של הרכב,הוא משפיע בצורה ישירה על איכות הנסיעה, אל תתפשר על מנוע בינוני ממקום מפוקפק.

לייעוץ מקצועי והזמנות צלצל עוד היום:

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן