חברת מנועי היבואן נותנת שירות של שיפוץ ראש מנוע לעשרות רכבים מידי שנה. צוות העובדים המיומן של החברה יאבחן את הבעיה וייתן לכם חוות דעת מקצועית באשר לשיפוץ ראש מנוע או החלפת המנוע. לחברת מנועי היבוא ניסיון עשיר ורב בשיפוץ ראשי מנוע והחלפת מנועים מייבוא. במידה ויש צורך בהחלפת המנוע, תוכלו לקבל מנוע איכותי מייבוא, שעבר בדיקה ונמצא כתקין ואיכותי, ובעל קילומטראז’ נמוך. כל זה במחירים משתלמים ואחריות לטווח ארוך.
לייעוץ והזמנת שירות שיפוץ ראש מנוע במחיר אטרקטיבי צור קשר כעת:
077-3637300
תפקידו של ראש המנוע
המנוע מורכב ממספר חלקים: ראש מנוע, אטם ראש מנוע ובלוק מנוע. ראש המנוע מהווה את חלקו העליון של המנוע ויהיה עשוי מאלומיניום בדרך כלל. ראש המנוע מכיל את השסתומים וגל הזיזים. לראש המנוע ישנו בלאי טבעי, ולאחר זמן מסויים הוא עשוי לאטום באופן פחות הרמטי, מה שהופך את המנוע לנתון להתחממות יתר, העלולה לגרום לעיוות של ראשי המנוע, פגיעה באטם ראש המנוע ועוד.
לכן יש צורך לוודא את פעולתה התקינה של מערכת הקירור ברכב. תחזוקה שוטפת ונכונה של מערכת זו תמנע נזקים לראש המנוע כתוצאה מהתחממות. במידה ונפגע אטם המנוע – ניתן להחליפו.
זיהוי בעיות בראש המנוע
סימנים שיכולים לאותת לנו כי ייתכן וישנה בעיה בראש המנוע הם ערבוב של נוזל הקירור עם השמן, שינוי צבעו של השמן לאפור וכן שינוי צבעו של נוזל הקירור. הערבוב של השניים יוצר נוזל לבן במרקם משחתי (או ‘טחינה’ בעגת המוסכים), עשן לבן עם ריח רע היוצא מפתח האגזוז, חום מנוע שעולה מעל לחום הרגיל, נוזל קירור שנעלם למרות מילוי קבוע והרגשה שהרכב כבר ‘לא סוחב’.
ברגע ששמתם לב לאחד מהסימנים, מומלץ להגיע בהקדם לתיקון. ככל שתמשכו זמן – הבעיה עלולה להחמיר ותצריך הוצאה כספית גדולה יותר לתיקון.
אנו דוגלים בהגינות ושקיפות, ודואגים לתת ללקוח חוות דעת מקצועית ואמינה בנוגע למצב המנוע: במידה ולא יהיה צורך בשיפוץ או תיקון – ניידע את הלקוח בהקדם, ובמידה ויהיה צורך בשיפוץ – נמליץ ללקוח לא לקחת סיכון וכי יש הכרח בשיפוץ ראש המנוע שלו.